Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Turizmo įmonės personalo valdymas: UAB "Novaturas"
   
   
   
-3
naudingas +1 / nenaudingas -4

Turizmo įmonės personalo valdymas: UAB "Novaturas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051
Aprašymas

Lentelių, paveikslų sąrašas. Anotacija. Summary. Profesinių kompetencijų sąrašas. Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Turizmo raida Lietuvos respublikoje. Turizmo industrijos apžvalga. Turizmo plėtra Lietuvoje. Turizmo įmonės verslo idėja. Personalo valdymo turizmo įmonėje ypatumai. Darbo metodai ir priemonės. Bendroji personalo valdymo samprata. Personalo valdymo teorijos – personalo bazė. Apibendrintas personalo valdymo teorijų turizmo įmonėje vertinimas. Personalo valdymo turizmo įmonėje turinys. Personalo valdymo turizmo įmonėje formalizavimas. Turizmo įmonės personalo valdymo teisinis reguliavimas. Turizmo įmonės personalo valdymo koncepcija. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Personalo valdymo turizmo įmonėje struktūros. Turizmo įmonės personalo valdymas pagal poreikių planavimą. Darbo išteklių valdymo klausymų sprendimai turizmo įmonėje. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Tik įmonė tiesiogiai gali įvertinti ir išanalizuoti visus personalo naudojimo ypatumus, įgyvendinti valdymo racionalizavimo priemones, tinkamiau naudoti jų darbą, tiksliai įvertinti visus kadrų skaičius ir struktūrai įtakos turinčius veiksnius. Toks priėjimas iš ,,apačios" galimas ir nustatant personalo ugdymo poreikį ilgesniam laikui. Tačiau poreikio nustatymas ,,iš apačios" turi ir trūkumų.
Įmonės mąstymas gana siauras, savi interesai jai svarbiau už visuomeninius. Tai labai aktualu dabartinėmis Lietuvos sąlygomis, kai trūksta lėšų, deficitas dažnai mažinamas, mažinant išlaidas personalui ugdyti. Suprantama, Vyriausybė turi padėti įmonėms, kitaip pasekmės ateityje gali būti labai skaudžios. Nebūtinai tiesiogiai finansiškai įsikišti, galima rasti ir ideologinių, organizacinių priemonių.
Kadrų rengimas bei valdymas atsižvelgiant į gamybos reikalavimus yra susijęs tiek su aukštojo mokslo, tiek su kvalifikacijos kėlimo sistemos atliekamais darbais. Svarbiausios šiame procese yra įmonės, kadangi jos formuoja užsakymus mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistemai. Įmonė yra pagrindinė poreikio formavimo grandis. Kadrų rengimo, kvalifikacijos kėlimo reikia tik tiek, kiek jie padeda tikslingai ugdyti įmonės personalą, organizuoti kryptingą personalo parinkimą, paskirstymą, darbą su darbuotojais, įtrauktais į pavadavimo planą.
Tačiau susiduriame su prieštaravimu. Įmonės nori, kad jų poreikiai būtų patenkinti jau šiandien. Aptarnavimo sfera į tai turėjo orientuotis iš anksto ir tam pasiruošti. Tai sudėtinga problema, jai išspręsti reikia daug lėšų ir nemažai rizikuoti, todėl tikimasi, kad čia padės Vyriausybė.
Stambiose įmonėse galimas ir decentralizuotas personalo valdymo variantas. Paprastai visada išlieka didesnė ar mažesnė centrinė personalo tarnyba, ji formuoja personalo politiką, klausimų sprendimo metodologija. Konkrečius specifinius klausimus sprendžia atskirų funkcinių padalinių personalo tarnybos. Ši schema yra racionali, kai padaliniai yra savarankiški, specializuoti spręsti specifinius klausimus, autonomiški teritoriniu požiūriu. Tačiau ir šiuo atveju reikia būti labai atsargiems ir pagrįsti šį variantą ekonomiškai. Kompiuterizavus procesus, naudojant komunikacinius tinklus dažnai daugelį klausimų galima spręsti centralizuotai, kartu garantuojama, kad reikiama informacija bus gaunama operatyviai.

Baigiamojo darbo tikslas: Išanalizuoti turizmo paslaugų įmonių darbuotojų valdymą.
Uždaviniai:
• Atskleisti turizmo verslo specifinius bruožus ir rinkos ryšius;
• Apžvelgti turizmo industriją ir plėtrą;
• Įvardinti turizmo paslaugų įmonių personalo valdymo ir jo metodus;
• Išanalizuoti turizmo rinkos plėtrą Lietuvoje bei jos įtaka personalo valdymui;
• Pateikti rekomendacijų Lietuvos turizmo paslaugų įmonių darbuotojams veiklos tobulinimo galimybėms.

Metodai: lyginamoji analizė, sisteminė analizė, statistinės duomenų analizė, mokslinės literatūros ir norminių dokumentų studijos.
Etapai siekiant tikslo:
Diplominį darbą sudaro trys pagrindinės dalys.
Pirmoje dalyje yra aptariama turizmo veikla, išanalizuoti turizmo verslo specifiniai bruožai, pateikti turizmo rinkos subjektai ir ryšiai bei integracija kelionių organizavimo procese.
Antrojoje dalyje įvardijami turizmo rinkos darbuotojų veiklos reikšmės ir jų funkcijos bei išanalizuota turizmo informacinė sistema.
Trečiojoje dalyje vertinama turizmo rinkos plėtra Lietuvoje, pritraukiant didesnius turistų srautus, jos įtaka darbuotojų reikalavimams, įgyvendinant Lietuvos turizmo prioritetus bei numatomas Lietuvos turizmo prioritetus bei numatomos Lietuvos turizmo tarpininkų veiklos tobulinimo galimybės.
Baigiamojo darbo nauda: atliktas tyrimas ir analizė galėtų sudominti turizmo ir kelionių agentūrų specialistus, siekiančius intensyviau plėtoti turizmą, nurodyti skatinimo priemones bei priežastis ne tik materialiąja prasme bet ir kvalifikacinių tobulinimosi atžvilgiu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-27
DalykasPersonalo vadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis49 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis447.26 KB
AutoriusPaule
Viso autoriaus darbų25 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaSocialinių mokslų kolegija
FakultetasVilniaus filialas
Failo pavadinimasMicrosoft Word turizmo imones personalo valdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-4
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą