Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Darbuotojų motyvavimo modeliai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Darbuotojų motyvavimo modeliai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Darbuotojų motyvavimo modeliu esmė. Veiklos motyvavimo priemonės ir būdai. Demotyvuojantys veiksniai ir požiūris į pragyvenimo šaltinius. Darbuotojų motyvavimo modeliai. Išvados.

Ištrauka

Motyvacija, kaip savęs ir kitų paskatinimo procesas gyvuoja jau nuo senų laikų. Prisiminkime, Biblijoje, senovės sakmėse ir netgi antikiniuose mituose galima rasti daugybę motyvacijos egzistavimo įrodymų, tarkim, kai karalysčių ir imperijų valdovai laiko apdovanojimą prieš herojaus akis arba užsimoja kalaviją virš galvos (šiandien – tai paskatinimo ir bausmės sistema ar botago ir tešlainio metodas).
Ne kartą iš vadovo ar jo padėjėjo galima išgirsti, kad pavaldinių darbas – tai paprasčiausiai formalus pareigų atlikimas, tarkim, nuo 8.30 iki 17.30 valandos. Bet nereikia užkrauti visą kaltę ant pavaldinių pečių, nes, galbūt, personalo abejingumas yra sukeltas būtent pačių vadovų nepakankama kompetencija, kurie kartais neįvertina motyvacinės sistemos egzistavimo svarbumo. Ir tiesą sakant, - be reikalo. Nes sėkminga įmonės veikla aprūpinama būtent profesionalaus ir efektyvaus personalo darbo pagalba.
Jau vien tik vadovo manymas, kad darbuotojai pozityviai motyvuoti, - tai pliusas, nes tai reiškia, kad vadovas gali kažką tai daryti, planuoti, rengti. Bet šiuo atveju negalima pamiršti apie tai, kad darbuotojas, žmogus su savo nusistatymais, charakteriu, ir žinoma, su žinių ir patirties "bagažu". Todėl darbuotojo motyvacijos formavimosi kelyje pasitaiko labai daug kliūčių, kitaip tariant išauga tam tikras barjeras tarp vadovo ir darbininko. Jei šis barjeras – peršokamas, tai puiku, - vadovas turi visus optimalius šansus suformuoti lojalų darbuotoją. Praktiškai yra visiems žinoma schemą: darbuotojo lojalumas – kliento lojalumas – įmonės pelningumas. Lojalumas, darbuotojo atsidavimas įmonės tikslams ir vertybėms formuojasi ne tik korporatyvinių santykių pagalba, bet ir taisyklingai suplanuotos motyvacijos sistemos dėka.
Šiandien Lietuvoje labai sunku pateikti nors kelis moralinės motyvacijos metodus, kurie būtų naudojami kompanijoje su maksimaliu efektyvumu. Kiekvienas žmogus nori "augti" tiesiogine to žodžio prasme. Vakaruose daugybė įmonių nors kartą per metus praveda personalo auditą (vertinimą). Šios procedūros metu vadovybė daugiausiai domisi būtent individualia darbuotojų motyvacija. Darbdaviai stengiasi ne tik dėl savęs ir dėl savo įmonės, bet stengiasi duoti savo žmonėms tai, ką jie nori gauti nuo darbo.O Lietuvoje situacija su moraline motyvacija yra tragiška, o tai, turbūt, yra mūsų gyvenimo būdo, mūsų mentaliteto pasekmės, nes iki šiol, darbo užmokestis lieka pagrindiniu paskatinimu darbui.
Darbuotojų motyvavimas – tai poveikis darbuotojų motyvacijai, jos nukreipimui norima linkme, taikant įvairius motyvavimo metodus ir priemones.

Tyrimo tikslas – išanalizuoti darbuotojų motyvavimo modelius.
Tyrimo uždaviniai:
1) Pateikti motyvavimo sampratą.
2) Pateikti motyvavimo priemonių klasifikaciją.
3) Išanalizuoti motyvavimo priemonių pasirinkimą.
4) Išanalizuoti darbuotojų motyvavimo modelius.

Darbo metodas – mokslinė literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-11
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis54.25 KB
AutoriusLINA
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasL.Kupstienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Darbuotoju motyvavimo modeliai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • L.Kupstienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą