Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Šiuolaikinės darbo organizavimo problemos organizacijoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Šiuolaikinės darbo organizavimo problemos organizacijoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įžanga. Geri tarpasmeniniai santykiai – darbuotojų motyvacijos variklis. Profesinių santykių svarba. Vadovo elgesys. Vidinė komunikacija – sėkmės raktas. Darbuotojų motyvacija ir tarpasmeniniai santykiai. Piniginių motyvacijos priemonių taikymas. Stresai, psichologinės apkrovos bei jų prevencija. Kilmė apie stresą kaip mokslą. Teledarbo organizavimo principai. Kompanijos personalo tobulinimas: mada ar būtinybė. Požiūriai į darbuotojų tobulinimą. Subalansuotas kompetencijų tobulinimo modelis. Į šeimą orientuota organizacijos politika. Ką apima į šeimą orientuota organizacijos politika. Vykdant į šeimą orientuotą politiką, organizacijos darbas yra struktūruotas. Apie ką verta pagalvoti, prieš pradedant vykdyti į šeimą orientuotą politiką. Išvados.

Ištrauka

Žmogaus darbas – tai vienas iš pagrindinių gamybos veiksnių, nuo kurių priklauso visų įmonių, firmų ir organizacijų veiklos rodikliai. Todėl darbo organizavimui reikia skirti ypatingą dėmesį. Darbo organizavimo specialistai gerai įsisavina darbo organizavimo metodus ir principus darbo mokslinio organizavimo dėka, kuris yra pagrįstas moksliniais pasiekimais


Remiantis pagrindiniais vadybos principais, galima teigti, kad vienas svarbiausių įmonės ilgalaikio konkurencingumo bruožų yra darbuotojų iniciatyva, žinios, įgūdžiai ir kūrybiškumas. Kad šiuolaikiniame versle konkurencinius įmonių pranašumus lemia žmonės, patvirtina ir JAV konsultacijų bendrovės "DBM" atlikti tyrimai. Duomenys rodo, kad pasivyti konkurentus žmogiškųjų išteklių srityje trunka vidutiniškai septynerius metus. O kainodaros politikai parengti vidutiniškai užtenka šešiasdešimties dienų, rinkodaros strategijai suformuoti – iki devyniasdešimties dienų, tokiam pačiam, kaip konkurentų, informacinių technologijų lygiui pasiekti prireikia iki vienerių metų.
Jei mažiau sunkumų kiltų žmonių tarpusavio santykių srityje, būtų daroma ne tiek daug klaidų ir organizuojant darbą įmonėse, ir bendraujant su klientais ar verslo partneriais. Rinkodaros sprendimai gimsta žmonėms kasdien bendraujant. Jei atliekant rinkodaros veiksmus – bendraujant su klientais – susiformuoja ne bendradarbiavimo, o konkurencinis santykis, didelė tikimybė, kad rezultatai bus blogi. Galima sakyti, kad būtent tarpasmeniniai santykiai daugiausia lemia rinkodaros sėkmę.
1.2 Vadovo elgesys
Tai dažnai užduodamas klausimas "kaip elgtis vadovui" į kurį atsakymo tikisi visi. Tačiau specialistai pabrėžia, kad tokio atsakymo negali būti, nes žmogaus elgesys priklauso nuo konkrečios situacijos, vadovo ar dirbančiojo asmeninių savybių. Santykių tarp darbuotojo ir darbdavio negalima įvardyti kaip problemos. Organizacijose vertinamos struktūros, racionaliai priimami sprendimai, rinkodaros mechanizmai ir t. t. Žmonių tarpusavio santykiai įmonėse paprastai nėra įvertinami kaip įnašas į kolektyvinį organizacijos darbą.
Nors konkrečių receptų, kaip elgtis vadovui, rasti sunku, tačiau pasaulyje apstu teorijų, kurios vienaip ar kitaip bando analizuoti vadovų elgsenos principus. Viena populiariausių ir dėstoma Lietuvos universitetuose yra lyderiavimo teorija, daug kur analizuojama ir Vakaruose. Jei remtumėmės lyderiavimo teorijos perspektyva, reikėtų svarstyti, koks vadovo – lyderio – elgesys būtų tinkamas tam tikroje situacijoje. Dažnai vadovo elgesį lemia pavaldinių elgesys. Tad vadovas turi būti pakankamai kompetentingas ir sugebėti numatyti, kaip pavaldinys elgsis vienoje ar kitoje situacijoje, kad galėtų pats elgtis adekvačiai. Tai labai sunki, o kartais net neįveikiama užduotis vadovui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-01
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis41.75 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasPaulavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Siuolaikines darbo organizavimo problemos organizacijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Paulavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą