Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Personalo paieškos ir atrankos problemos paslaugų organizacijoje
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Personalo paieškos ir atrankos problemos paslaugų organizacijoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Įvadas. Personalo paieškos ir atrankos problemos paslaugų organizacijose. Personalo parinkimo organizavimas. Personalo paieška. Personalo paieškos būdai. Personalo paieškos problemos. Personalo paieškos problemų sprendimas. Personalo atranka. Personalo atrankos problemos. Kvalifikuotų specialistų atrankos problemos. Vadovaujančio personalo atrankos problemos. Personalo atrankos problemų sprendimas. Personalo parinkimo paslaugų organizacijoje strategija. Personalo paieškos ir atrankos problemų paslaugų organizacijoje tyrimas. Tyrimo programa. Tyrimo problemos formulavimas ir objekto numatymas. Tyrimo tikslas ir uždaviniai. Hipotezė. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo metodo pasirinkimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizavimas. Ataskaitos rašymas ir pateikimas. Išvados. Priedas.

Ištrauka

Pradėdamas rašyti savo darbą, paaiškinsiu organizacijos apibrėžimą, ir kokia organizacija yra laikoma paslaugas teikiančia.
Taigi organizacija, tai kieno nors struktūra, sandara, sistema arba žmonių kolektyvas, susidaręs ar sudarytas tam tikrai veiklai ar darbui, dažnai ji turi atskirą turtą ir valdymo organus.
Paslaugos sampratą galima apibrėžti taip: paslauga - tai veikla, kurios viena iš funkcinių paskirčių – pagalba vartotojui, o antroji paskirtis – tai vartojimo prekių taisymas.
Iš šių sąvokų paaiškinimo, galima daryti išvadą, kad paslaugas teikianti organizacija tai žmonių kolektyvas suburtas veiklai, kurio funkcijos – pagalba vartotojui ir vartojimo prekių taisymas, arba kitaip sakant, paslaugų organizacija, tai organizacija tenkinanti vartotojo poreikius.
Paslaugų organizacija gali būti: valstybinė, privati ir vieša. Prie šių organizacijų priskiriamos: kultūros, švietimo, sveikatos priežiūros, keleivių pervežimo, grožio salonų ir kirpyklų, sporto, maitinimo, automobilių remonto, skalbyklų ir panašia veikla užsiimančios organizacijos.
Pradėdama nagrinėti duotąją temą norėčiau pabrėžti jos aktualumą. Pradėsiu nuo paprasčiausio gyvenimiško vaizdelio, prie kurių mes esame pripratę, dar nuo tarybinių laikų. Apsilankęs stomatologijos paslaugas teikiančioje įmonėje, registratūroje buvau apšauktas, nes paklausiau, kada galėčiau užsiregistruoti. Už manęs stovėjęs senyvas žmogus, buvo grubiai paprašytas paskubėti ir t.t.. Aš manau, kad daugelis, ypač vyresnių žmonių, jau nebegirdi užgauliojimų, jie jaučiasi kalti, kad sutrukdė vieną ar kitą asmenį darbo metu, lyg tas darbuotojas dirba ne tam, kad teiktų vienokias, ar kitokias paslaugas. Ar kas iš mūsų norėtų dar kartą apsilankyti tokioje vietoje, kur jaučiasi nepageidaujamas? Pamačius tokį vaizdelį iškyla klausimas, ar vadovai nesuinteresuoti įmonės pelningumu ir geru vardu?
Laikas mums suprasti, kad laikai pasikeitė, kad mes visi esam žmonės ir mes nusipelnėme, kad su mumis būtų elgiamasi mandagiai ir šiltai. Lietuvai ir jos ūkio subjektams integruojantis į Vakarų pasaulio socialinę, ekonominę, kultūrinę bei politinę sistema, tenka transformuoti praktiškai visas sritis, nes jos nebetinka naujomis sąlygomis. Taigi mums reikia suformuluoti ateities viziją, po to numatyti veiksmus, kurie padėtų šią viziją realizuoti sistemą
Pirmoje vietoje esanti prevencijos priemonė: būtinybė kelti paslaugas teikiančių organizacijų kultūrą, pradedant jau nuo personalo paieškos ir atrankos. Šiandieninėmis verslo plėtros, rinkos pokyčių ir konkurencijos augimo sąlygomis viena sėkmingo verslo prielaidų - tinkamas personalo pasirinkimas bei efektyvus jo valdymas. Įmonės, neturinčios aiškios personalo valdymo strategijos, pakankamai specialių žinių ir kvalifikuoto šios srities personalo, dažnai darbuotojų paieškai ir atrankai išleidžia dideles pinigų sumas, sugaišta daug laiko, tačiau norimas rezultatas nėra pasiekiamas. Todėl šiems klausimams spręsti yra skiriamas gana didelis dėmesys. Galima drąsiai teigti, kad personalo tinkamas parinkimas yra tiesus kelias į sėkmę, jis tarsi įmonės kertinis akmuo.
Šiame darbe ir nagrinėsiu personalo paieškos būdus ir personalo atrankos problemas . Išsiaiškinsiu, kokie reikalavimai keliami būtent šios sferos darbuotojams ir dėl kokių priežasčių šioje srityje reikalingi tokie, o ne kitokie darbuotojai.
Šio kursinio darbo tikslas – atlikti personalo atrankos ir paieškos paslaugų organizacijose analizę, išsiaiškinti su kokiomis personalo paieškos problemomis susiduria organizacijos ir kaip jas spręsti.
Darbo objektas – paslaugų organizacija - žmonių kolektyvas suburtas veiklai, kurio funkcijos pagalba vartotojui ir vartojimo prekių taisymas.
Darbo problema – personalo paieška ir atranka paslaugas teikiančiose organizacijose.
Tyrimo metodai – anketinė apklausa, kai respondentai apklausiami tiesiogiai bendraujant su jais ir literatūros analizė. Atlikdamas anketinę apklausą rėmiausi, paslaugas teikiančių organizacijų Pasvalio mieste, vadovaujančio personalo išsakyta nuomone.
Hipotezė – keliant atlyginimus ir sudarant geras darbo salygas lengviau rasti reikalingą personalą ir pasiekti našaus jo darbo; paslaugas įmonėse atrenkamas personalas privalo pasižymėti komunikabilumu, išsilavinimu ir psichologijos žiniomis, kurias gali pritaikyti stresinėse situacijose.
Taigi šiame kursiniame darbe aš ir pamėginsiu panagrinėti svarbiausius personalo paieškos ir atrankos klausimus. Pirmiausia išsiaiškinsiu, kaip aplamai organizuojamas personalo parinkimas ir kas jį atlieka. Kokie yra pagrindiniai personalo paieškos būdai, ir kurie iš jų yra efektyvesni. Didžiausią dėmesį skirsiu personalo atrankos kriterijams paslaugas teikiančiose organizacijose, apžvelgsiu kokiais kriterijais remiamasi atrenkant į darbą vadovus ir kokiais kriterijais remiantis atrenkami darbuotojai. Aptarsiu, kokios problemos iškyla atliekant personalo parinkimą paslaugų organizacijose ir kaip jas spręsti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-14
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis38 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis65.24 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Personalo paieskos ir atrankos problemos paslaugu organizacijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 38 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą