Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Darbiniai kontaktai, jų rūšys. Organizacinis administratoriaus darbas. Korektiško elgesio normos
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Darbiniai kontaktai, jų rūšys. Organizacinis administratoriaus darbas. Korektiško elgesio normos

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Darbiniai kontaktai, jų rūšys. Darbuotojų vaidmuo organizacijoje. Darbuotojų grupės, jų vaidmuo ir sąveika organizacijoje. Darbuotojų vadybos sistema. Jos tikslai uždaviniai. Darbuotojų ugdymo sistema. Organizacijos kultūra ir jos poveikis darbuotojams. Korektiško elgesio normos. Etiketas ir jo svarba versle. Pasirūpink savo klientais, o rinka pasirūpins tavimi. Profesinės dorovės specifika. Profesinės etikos objektas. Profesinis autoritetas. Profesinis taktas. darbo etika. Pavardės, titulai ir kreipiniai. Kultūros įtaka bendravimo sėkmei. Tarnybiniai susitikimai. Darbo drabužiai. Išvados.

Ištrauka

Darbuotojų vaidmuo organizacijoje

"Mūsų bendradarbiai _ svarbiausias firmos turtas".
"Darbuotojai vertinami kaip kolegos ir padėjėjai, o ne kaip priemonės pelnui gauti".
"Į kiekvieną darbuotoją žiūrime kaip į isėjų šaltini , o ne kaip į porą rankų..."
Šie teiginiai įrašyti gerai pasaulyje žinomų firmų "sony", "imb", filosofijoje. Jie rodo,
kad šiose organizacijose ypatingas dėmesys skiriamas vienam iš jos elementų – darbuotojams.

Organizacijos struktūra:

Darbuotojai – asmenys, darbo proceso metu fizinėmis ir protinėmis galiomis veikiantys darbo objektą ir verčiantys jį visų organizacios narių bendro darbo produktu.
Drabuotijų vaidmens išskirtinumą organizacijoje lemia šios priežastys:
Tik darbuotojai sujungia pavienius elementus, tai yra darbo objektus, darbo priemones, į sistemą, įgyvendinančią organizacijos tikslus.
Organizacijos tikslus numato, juos įgyvendina, kontroliuoja, o esant reikalui ir koreguojataip pat darbuotojai.
Be gamybos funkcijos, darbuotojai atlieka dar ir vartojimo funkciją, todel gali vertinti organizacijos veiklos rezultatus.
Darbuotojai – tai skirtingus asmeninius siekius, požiūrius, pasirengimo lygį turintys individai, todel dirbant su jais labai svarbus asmeniniai aspektai.

Be šių vidinių priežasčių, esama ir daugelio bendrųjų pasaulio mąsto priežasčių, lemenčių darbuotojų vaidmens didėjimą:
Spartus technikos, technologijos, darbo procesų automotizavimas ir kompiuterizavimas.
Spartus naujų gamybos ir valdymo metodų diegimas,
Visuomenės, pačių organizacijų visuomeninio ir ekonominio gyvenimo demokratizavimas , gyvenimo ir mokslo humanizmas
Spartus visuomenės išsimokslinimo ir kultūrinio lygio kilimas.
Aukšto gyvenimo lygio siekimas.
Didėjant žmonių fizinio, materialinio ir socialinio saugumo reikalavimai.
Šios tendencijos reikalauja , kad geriau profesiškai pasirengtų darbuotojai , nuolatos rūpintųsi savo kvalifikacija , asmeniškai tobulėtų. Kistų vadovų ir pavaldinių bendravimas.

Darbuotojų grupės, jų vaidmuo ir sąveika organizacijoje

Verslo įmonėje dirbantys žmonės skirstomi į dvi grupes:
Valdantieji (vadovai)
Valdomieji (pavaldiniai)

Darbuotojų indelis į organizacijos veiklą ir jų pasiekaimi rezultatai: ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-30
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis37.39 KB
Autoriusgintare
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Darbiniai kontaktai ju rusys. Organizacinis administratoriaus darbas. Korektisko elgesio normos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą