Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Karjeros valdymas (2)
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Karjeros valdymas (2)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435
Aprašymas

Įvadas. Pagrindiniai karjeros valdymo aspektai. Karjeros samprata. Karjeros formavimo koncepcijos. Karjeros pakopos, ryšys su gyvenimo ciklu. Karjeros rūšys. Karjeros valdymo būtinumas. Karjeros valdymo modeliai. Karjeros pasirinkimą lemiantys veiksniai ir etapai. Personalo karjeros valdymas. Karjeros planavimas ir realizavimas. Karjeros planavimo instrumentarijus. Tipiniai darbuotojų karjeros planai. Karjeros planavimo ir realizavimo organizavimas ir problemos.

Ištrauka

Pradedamas profesinę veiklą, dažnas individas bando įsivaizduoti po tam tikro laiko save kaip einantį aukštesnio lygio pareigas arba dirbantį įdomesnį, atsakingesnį darbą, t.y. darantį tai, ko iš tikrųjų nori. Tai rodo, kad tas individas turi konkrečius profesinio brandumo siekius, kuriuos įgyvendindamas nori kuo geriau panaudoti savo gabumus, profesinį potencialą. Dėl savo lūkesčių įgyvendinimo jis pasiryžęs mokytis, tobulėti, ugdyti save ir būti nuolat naudingas organizacijai, kuri taip pat keičiasi ir vystosi.
Ką tai reiškia? Paprasčiausia, kad individas nori planuoti savo karjerą.
Karjera – tai individo užimamų pareigybių ar darbo vietų raida organizacijoje.
Be abejo, tokie motyvuoti, žinantys, ko siekia, darbuotojai yra labai vertingi, nes jie padeda:
užtikrinti nuolatinį savo kvalifikacijos tobulinimą;
patenkinti pačių iškeltus potencialo stiprinimo ir profesinio brandumo siekius;
efektyviai išnaudoti savo galimybes;
suformuoti vidinį papildomo darbuotojų poreikio patenkinimo šaltinį;
jausti atsakomybę už savo profesinę veiklą ir jos ateitį;
didinti pasitikėjimą savo jėgomis;
formuoti pagarbius organizacijos vadovybės ir bendradarbių santykius.
Teisūs yra žmonės, tvirtinantys, kad "tiems, kurie neturi savo tikslų, visą gyvenimą lemta dirbti tiems, kurie tikius tikslus turi".
Pastebėta, kad atskirų individų požiūris į karjerą yra nevienodas, nes jų lūkesčiai profesinės veiklos atžvilgiu skirtingi. Pasirodo, kad ir organizacijos įvairiai vertina darbuotojų karjerą. Organizacijos požiūris į darbuotojų karjerą yra dvejopas: tradicinis, pagrįstas orientacija į ekonominius organizacijos tikslus, ir modernusis, pagrįstas pirmenybės suteikimu ne organizacijos tikslams, bet pastangoms juos pasiekti geriau patenkinant bendradarbių poreikius, sudarant galimybes išnaudoti ir ugdyti jų gabumus.
Pirmuoju atveju planuojama tik aukščiausiojo lygio vadovų karjera, nas vadovaujamasi nuostata, kad adrbuotojų vartingumą organizacijoje lemia jų indėlis sudarant karjeros planus, jie atlieka tik vykdytojų vaidmenį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-16
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis675.17 KB
Autoriusrenata
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Šalčius
Švietimo institucijaVilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Karjeros valdymas (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 34 puslapiai 
  • Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla / 3 Klasė/kursas
  • A. Šalčius
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą