Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Įmonės vidinės komunikacijos tobulinimas: UAB "Dana ir ko"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės vidinės komunikacijos tobulinimas: UAB "Dana ir ko"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950
Aprašymas

UAB "Dana ir ko" vidinės komunikacijos tobulinimas. Įvadas. Situacijos analizė. Bendra informacija apie įmonę. Išorinė aplinkos analizė. Įmonės personalo valdymo analizė. Personalo struktūra ir planavimas. Darbuotojų pasiekimų valdymas ir vertinimas. Darbuotojų ugdymas. Atlyginimų už darbą sistema. Bendrovės vidinė komunikacija. Empirinis tyrimas. Empirinio tyrimo metodika. Empirinio tyrimo rezultatai. Empirinio tyrimo apibendrinimas. Vadybiniai sprendimai. Išvados. Priedai (8) Darbas iliustruotas diagramomis, schemomis, grafikais.

Ištrauka

Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Darbuotojų tarpusavio bendravimas ( komunikavimas) yra būtina sąlyga įmonei egzistuoti.
Kiekvienos įmonės egzistavimui bei efektyviam darbui reikalinga savalaikė, tiksli, kokybiška informacija, kuria privaloma nuolatos keistis, t.y. privalo būt kokybiška dalykinė informacija, kurioje turi dalyvauti kiekvienas įmonės narys. Komunikacijos procesai pagyvina organizacijos struktūrą, kontroliuoja viską kas vyksta organizacijoje. Komunikacija – žmonių tarpusavio sąveikos ir įmonės funkcionavimo pagrindas. Jos dėka įmonės darbuotojai gali suvokti savo įmonėje vykstančius procesus, pasijusti jos dalimi ir jausti atsakomybę už ją. Jei žmonės nemokės ar nesugebės pasikeisti informacija, aišku jie nesugebės ir dirbti drauge, numatyti tikslus bei jų siekti – įmonė nustos egzistavusi.
Vidinė komunikacija - pagrindinė vadovo darbo priemonė pokyčiams įgyvendinti. Silpna vidinė komunikacija pasmerkia pastangas įgyvendinti pokyčius ar įtakoti darbuotojus. Geriausi sprendimai ar puikiausia vadovo strategijos gali būti nevykę jei jie nebus gerai išaiškinti ar nevykusiai pristatyti. Gera komunikacija stiprina darbuotojų lojalumą, mažina klaidų darymą, didina darbuotojų motyvaciją, padeda garantuoti pateikiamos informacijos nuoseklumą. Komunikacijos kokybė, bet kurioje bendrovėje yra pagrindinis veiksnys lemiantis priimamus sprendimus ir darbo kokybę.
UAB "Dana ir Ko" - viena iš didžiausių moteriškų pėdkelnių, puskojinių, kojinaičių, pėdučių, kojinių gamintoja Baltijos šalyse ir didžiausia vietinėje Lietuvos rinkoje. Bendrovės problema - prasta vidinė komunikacija. Per neefektyvią komunikaciją kompanija patiria didelius finansinius nuostolius. Darbuotojai gauna ne visą jiems reikiamą informaciją, gaunama informacija nėra aiški, pakankama ar objektyvi. Įmonėje nėra pareigybinių instrukcijų, todėl darbuotojai ne visada žino ką tiksliai turėtų daryti ir savo įgaliojimų ribas. Nėra aišku, kas turėtų perduoti ir priimti informaciją.
Darbo problema - neefektyvi darbuotojų komunikacija ir informacijos perdavimas.
Šio baigiamojo bakalauro darbo tikslas – ištirti blogos vidinės komunikacijos priežastis UAB "Dana ir Ko" ir pateikti pasiūlymus bei rekomendacijas, kaip gerinti vidinę komunikaciją.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
Išanalizuoti įmonę, išryškinti problemą ir išskirti jos priežastis;
Atlikti empirinį tyrimą, siekiant išsiaiškinti blogos komunikacijos priežastis;
Pateikti pasiūlymus ir rekomendacijas, kaip gerinti komunikaciją UAB "Dana ir Ko".
Tyrimo metodika:
Anketinė apklausa, nes jos pagalba paprasčiau apklausti 122 UAB " Dana ir Ko" darbuotojus. Tyrime buvo naudojami kiekybiniai tyrimo duomenys. Jiems buvo atlikta statistinė analizė, kurios rezultatai buvo išreikšti įvairiais rodikliais. Duomenų apdorojimui naudota Excel skaičiuoklė ir statistinė programa SPSS.
Apibendrinant galima teigti, kad pasiūlymai ir sprendimai bendrovei padės pagerinti įmonės vidinę komunikaciją, pagerės darbuotojų tarpusavio bendravimas, padidės darbuotojų lojalumas sumažės klaidų darymas, darbuotojai jausis labiau reikalingesni įmonei ir tuo pačiu bendrovė sumažins finansinius nuostolius.


UAB "Dana ir Ko" – viena iš didžiausių moteriškų pėdkelnių, puskojinių, kojinaičių, pėdučių, kojinių gamintoja Baltijos šalyse ir didžiausia vietinėje Lietuvos rinkoje. Be produktų gaminamų moterims, "Dana ir ko" gali pasiūlyti savo jauniesiems klientams vaikiškas pėdkelnes bei pėdutes.
Įmonė įkurta 1991 metais. Pirmieji įrengimai buvo sumontuoti Raudondvaryje, privačiuose garažuose, kol laikui bėgant veiklos mastai didėjo ir plėtėsi gamyba. Iš pradžių įmonė vadinosi "TUB" ( Tikroji Ūkinė Bendrija) ir po reorganizacijos 2000 birželio 29 dienos tapo uždara akcine bendrove. Nuo įsikūrimo įmonė stabiliai augo užimdama vis didesnę rinkos dalį. Nuosekliai didėjo ir įmonės savininkų skaičius, t.y. įmonės istorijoje yra kelių įmonių susijungimai, kurie įtakojo įmonės pavadinimą ir gaminama produkciją.
UAB "Dana ir Ko" prekių kokybę užtikrina aukšti technologiniai reikalavimai, aukšta naudojamų žaliavų kokybė. Stambiausi žaliavų tiekėjai: Bayer, Nylstar, Bemberg, Fein-Elast, Du Point, Nilit, Henkel, Ciba, Cento, Textile. Įmonė nuolat ieško naujų žaliavų tiekėjų, kurie galėtų užtikrinti kokybiškesnę bei pigesnę žaliavų pristatymą.
Gamybos procese įmonė naudoja įrengimus: "Matec", "Matec" HF4.7", "Maglio Doro" (Gauge 34) - mezgimui; "Detextomat", "Solis", "Takatori" (Gauge 34), Overlocks, mauzerlocks - siuvimui; "Colormat" - dažymui. Neseniai kompanija įsigijo naujų įrenginių iš Anglijos.
Įmonė nuolat atnaujina asortimentą, tobulina naujų gaminių dizainą. "Dana" prekinis ženklas yra labai gerai žinomas ne tik Lietuvos moterims, bet ir užsienio rinkoms. Įmonė prekiauja savo produkcija žinomiems prekybos tinklams, kaip "H&M", "Visoks" ir kt. Įmonė tiekia savo prekes į beveik visus stambiausius Lietuvos prekybos tinklus: "Maxima", "Palink", "Norfa", "Rimi", į specializuotas parduotuves ir kitas, kurios prekiauja tekstilės gaminiais. Bendrovė neturi firminės parduotuvės. Verslo partneriai – užsakovai stambūs užsienio šalių gamintojai, todėl daug Vakarų Europos bei Rytų Europos moterų dėvi gaminius pagamintus UAB "Dana ir Ko" - po užsakovų prekės ženklu.
UAB "Dana ir Ko" bendrovę valdo keturi akcininkai, turintys po lygią akcijų dalį. Šiuo metu akcinį kapitalą valdo 4 076 000 Lt. akcininkai, padaliję jį į 40760 akcijų, kurių nominali vertė 100 Lt. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-15
DalykasPersonalo vadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis44 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14
Dydis131.57 KB
Autoriusj
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasV. Kumpikaitė
Švietimo institucijaISM Vadybos ir Ekonomikos Universitetas
FakultetasISM Kaune
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones vidines komunikacijos tobulinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 44 puslapiai 
  • ISM Vadybos ir Ekonomikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • V. Kumpikaitė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą