Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Darbuotojų lūkesčių dviejose įmonėse lyginamoji analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Darbuotojų lūkesčių dviejose įmonėse lyginamoji analizė

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

"Darbuotojų lūkesčių X ir Y įmonėse lyginamoji analizė". Įvadas. Temos aktualumas. Darbo tikslas ir uždaviniai. Motyvavimas. Pasitenkinimo darbu motyvavimo teorijos. Lūkesčių (vilčių) teorija. Darbuotojų lūkesčių X ir Y įmonėse analizė. Įmonių charakteristika. X įmonė. UAB "Y". Tyrimo metodika. Tyrimo eiga. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas
Kiekvienas žmogus savo gyvenime turi daugybę norų, lūkesčių, vilčių. Be to neapsieinama ir darbo aplinkoje. Lūkesčių (vilčių) teorija buvo nagrinėjama Vroomo. Literatūros šaltiniuose rašoma, kad tai yra labai aktualu šiais laikais. Bandome suvokti, suprasti darbuotojų lūkesčius, jų poreikius. Tačiau tai yra labai sudėtinga. Informacijos šia tema nėra daug. Kiekvienoj knygoje apie Vilčių teorija rašoma tas pats. Ir pats svarbiausias šios teorijas pagrindas yra atlygis
Iš teisų, man šis darbas buvo naudingas, kadangi sužinojau daug naujų dalykų: kokie yra žmonių poreikiai, kokie atlygio būdai. Tačiau iš kitos pusės liko ir daug nežinomų dalykų, kadangi informacijos apie tai iš teisų yra labai mažai.

Darbo tikslas ir uždaviniai
1. Surasti informacijos ir išnagrinėti kas yra Lūkesčių teorija
2. Sudaryti anketą ir apklausti dviejų įmonių darbuotojus
3. Palyginti X ir Y įmonės darbuotojų nuomones tuo pačiu klausimu

Iš seno yra žinoma, kad apgalvotai paveikus žmones galima pasiekti savo tikslus. Tai daro vadovai savo sprendimams įgyvendinti panaudodami motyvavimo principus.
Motyvavimas - savęs ir kitų raginimas veikti organizacijos ar asmens naudai.
Anksčiau vadovai neteisingai suprato žmonių elgseną, nors jų veiksmai dažnai būdavo labai veiksmingi. Riestainio ir rimbo politika yra viena iš seniausių: nepaklusnūs naikinami, o paklusniems duodama tik tiek, kad galėtų išgyventi. Šį motyvavimo būdą derinant su specializavimu ir kooperavimu darbo našumas labai įspūdingai padidėjo ir tai dabar dar yra prisimenama. Bet gerėjo žmonių gyvenimas ir vadovai pradėjo suprasti, kad paprastas riestainis nevisada verčia žmogų uoliau dirbti. Tai skatino ieškoti naujų motyvavimo problemos sprendimų.
Pirmieji darbuotojų elgsenos tyrimai buvo atlikti Hotorne. Juos užbaigus buvo suprasta, kad žmogiškieji veiksniai - socialinis poveikis ir grupuočių elgsena - yra reikšmingi asmeniam darbo našumui. Tyrimo išvados davė pradžią naujai vadybos krypčiai, bet nedavė modelio motyvavimui, kuris adekvačiai paaiškintų darbo paskatas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-31
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis50.37 KB
Autoriusmeile
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Darbuotoju lukesciu dviejose imonese lyginamoji analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą