Įkelti darbą
Šperos.lt
> Vadyba
> Personalo vadyba
> Kvalifikacijos kėlimo strategija: turizmo agentūra "West Express"
Kvalifikacijos kėlimo strategija: turizmo agentūra "West Express"
9.8
(
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Kvalifikacijos kėlimo strategija pagal turizmo agentūros "WEST EXPRESS" pavyzdį. Kvalifikacijos poreikių nustatymas ir realizavimas. Kvalifikacijos kėlimo principai ir metodai. Savarankiško mokymosi organizavimas. Dualusis vadybos seminaras.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Vadyba
,
Personalo vadyba
Apimtis:
9 psl.
Lygis:
0 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Failo tipas:
16.27 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Personalo formavimas ir ugdymas
Kvalifikacijos kėlimas
Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas: UAB "Westtrans logistic"
Personalo mokymas ir kvalifikacijos kėlimas įmonėje: AB "Hansabankas"
Karjeros planas (2)
Individualios karjeros planas (2)
Mokymas ir kvalifikacijos kėlimas
Darbuotojų rengimas ir motyvacija
Personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistema UAB "Lintel"
Darbuotojų kvalifikacijos kėlimas: viešbutis "Spartakas"