Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Įmonės personalo valdymo analizė: prekyba kosmetika, parfumerija ir kūno priežiūros priemonėmis UAB "Armavis"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės personalo valdymo analizė: prekyba kosmetika, parfumerija ir kūno priežiūros priemonėmis UAB "Armavis"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Įmonės personalo valdymo analizė. Personalo strategija ir esminiai veiklos rodikliai. Personalo struktūra ir rodikliai. Personalo planavimas, paieška ir atranka. Personalo planavimas ir paieška. Darbuotojų pasiekimų valdymas ir vertinimas. Darbuotojų ugdymas. Atlyginimo už darbą sistema. Personalo SWOT analizė. Personalo valdymo tobulinimo planas. Personalo valdymo tobulinimas. Personalo valdymo funkcijų tobulinimas. Plano įgyvendinimo vertinimas ir kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Darbo tikslas – atlikti Uždarosios Akcinės Bendrovės "Armavis" personalo valdymo analizę, atsižvelgiant į gautus rezultatus, pateikti personalo valdymo tobulinimo planą. Taip pat pateikti personalo darbuotojų veiklos stebėjimo ataskaitą bei remiantis stebėjimais, nurodyti personalo darbo organizavimo tobulintinas sritis.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti analizuojamos įmonės personalo strategiją ir esminius veiklos rodiklius.
2. Pateikti personalo planavimą įmonėje. Išanalizuoti darbuotojų verbavimo, atrankos, priėmimo ir orientacijos procesą įmonėje.
3. Išanalizuoti darbuotojų pasiekimų valdymą ir vertinimą.
4. Pateikti darbuotojų mokymo organizavimą įmonėje.
5. Išanalizuoti atlyginimo už darbą sistemą.
6. Pateikti personalo valdymo tobulinimo planą.
7. Atlikus įmonės personalo valdymo analizę, pateikti išvadas.
Analizės metodai:
1. Įmonės vidinės informacijos analizė, darbuotojų veiklos stebėjimas.
2. Analizei reikiamos informacijos paieška internete bei knygoje - Dessler G. (2003) Human Resource Management. 8thed.New Jersey:Prentice Hall.

Prieš pradedant analizuoti įmonės personalo darbą ir valdymą, trumpai pristatysiu jos veiklą. UAB "Armavis" - vokiečių kompanijos "Beauty Cosmetics" atstovai Lietuvoje. Įmonė prekiauja kosmetikos, parfumerijos ir kūno priežiūros priemonėmis, bei aptarnauja viešbučius vienkartinėmis kūno priežiūros/higienos priemonėmis, galanterijos prekėmis (pinti krepšeliai, drabužių, batų šepečiai, maišeliai maistui, patalynei). Vienkartinėmis kūno priežiūros priemonėmis bei galanterijos prekėmis prekiaujama pagal užsakymą, yra galimybė gaminti produktus, pažymėtus individualiais gavėjų ženklais (logotipais).
UAB "Armavis" (veikianti pagal "Beauty Cosmetics" logistinę sistemą) savo prekes realizuoja nuo firminių stendų, didžiuosiuose prekybos centruose. Jų prekyba – tai tarpinis prekybos būdas tarp prekybos specializuotose parduotuvėse, bei prekybos iš katalogų. Įmonės veikla pasižymi dideliu mobilumu, o svarbiausias, ir išskirtinis faktorius yra tiesioginių konkurentų nebuvimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-26
DalykasPersonalo vadybos praktikos ataskaita
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis45.08 KB
AutoriusRenata
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasProf. dr. Ilona Bučiūnienė
Švietimo institucijaISM Vadybos ir Ekonomikos Universitetas
FakultetasISM Kaune
Failo pavadinimasMicrosoft Word personalo valdymo analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 20 puslapių 
  • ISM Vadybos ir Ekonomikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Prof. dr. Ilona Bučiūnienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą