Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Žmogiškųjų santykių teorijos pritaikymas šiuolaikiniame vadybos moksle ir praktikoje
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Žmogiškųjų santykių teorijos pritaikymas šiuolaikiniame vadybos moksle ir praktikoje

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Vadybos samprata ir esmė. Valdymo teorijos. Mokslinis valdymas 1885 – 1920 metais. Klasikinė arba administracinė valdymo mokykla 1920 – 1950 metais. Žmogiškųjų santykių koncepcija vadyboje 1930 – 1950 metais. Žmogiškųjų santykių mokykla ir jos atstovai. D. McGregoras. "Z" teorija. F. Herzbergas. Motyvacijos svarba. E. Mayo. M. P. Follet. Chester I. Barnard. S. Robbinsas. Šiuolaikinis vadybos mokslas. Žmogiškųjų santykių teorijos pritaikymas šiuolaikiniame vadybos moksle ir praktikoje. Išvados.

Ištrauka

Nuo senovės vadovams reikėjo efektyvios planavimo, organizavimo, personalo, sprendimų vykdymų ir kontrolės sistemos, bet ilgą laiką nebuvo jokio centralizuoto žinių šaltinio. Nebuvo jokios literatūros apie vadybą, nebuvo profesionalių vadybininkų, nei mokyklų kur vadovas galėtų įgyti teorinių žinių. Per patirtį ir klaidas vadovaujant žmonės sukaupė žinias apie organizacijas ir vadybą. Nors istorija suteikė šiek tiek nusimanymo valdymo praktikoje, industrinė revoliucija paskatino ilgalaikes sistemiškas pastangas kuo geriau suprasti organizacijas ir jų valdymą. Šių pastangų rezultatas – aiškiai apibrėžtų vadybos mokyklų, kuriose buvo plėtojamos idėjos apie vadybos praktiką, literatūrą, profesionalias vadybos mokymo įstaigas, kurių tikslas buvo sukurti ir skleisti žinias apie vadybą ir organizacijų vadovus, iškilimas.
Nors šių mokyklų teoriniai požiūriai formavosi istoriškai nuosekliai, tačiau vėlesnės idėjos faktiškai neišstūmė ankstesniųjų. Atvirkščiai, kiekviena naujesnė mokykla papildydavo ankstesnes arba jos visos toliau gyvuodavo.
Temos aktualumas. Tobulėjant visuomenei, produkcijai tampant vis sudėtingesne, plečiantis mokslui imlioms gamyboms, bei visuomenei tampant vis atviresne, vadybos mokslas pradeda tirti išorinės aplinkos poveikį įmonių veiklai. Vystantis vadybos mokslui buvo prieita prie nuomonės, kad didinti gamybos efektyvumą galima tik tada, kai sutampa įmonių ir darbuotojų tikslai. Tai paskatino daugiau orientuotis į žmogiškąjį faktorių. Žmogiškųjų santykių mokykla pagrindinį dėmesį skiria žmogui kaip pagrindiniam organizacijos elementui, todėl norėčiau ją plačiau panagrinėti.
Darbo tikslas – apibūdinti žmogiškųjų santykių vadybos mokyklą, aptarti, kokie šios mokyklos atspindžiai šiuolaikiniame vadybos moksle bei praktikoje
Užsibrėžto tikslo bus siekiama nagrinėjant turimą literatūrą.
Pagrindiniai darbo uždaviniai yra: trumpai apibūdinti, kas tai yra vadyba, apibrėžti žmogiškųjų santykių teoriją, aptarti žmogiškųjų santykių vadybos mokyklą ir jos atstovus, motyvacijos svarbą, peržvelgti, kokie žmogiškųjų santykių mokyklos atspindžiai šiuolaikiniame vadybos moksle ir praktikoje.
Atsakiusi į iškilusius klausimus padarysiu galutines išvadas, pagrindžiančias šio darbo turinį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-24
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai12
Dydis37.33 KB
AutoriusGražina
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Valančienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Zmogiskuju santykiu teorijos pritaikymas siuolaikiniame vadybos moksle ir praktikoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • L. Valančienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą