Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Darbuotojų mokymas kaip būtina kompetencijų tobulinimo sąlyga: kelionių agentūra "Relaturas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Darbuotojų mokymas kaip būtina kompetencijų tobulinimo sąlyga: kelionių agentūra "Relaturas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Darbo tikslas – įvertinti darbuotojų mokymą, kaip būtiną kompetencijų tobulinimo sąlygą, kelionių agentūroje "Relaturas". Besimokančios organizacijos bendrieji bruožai. Organizacijos darbuotojų mokymo samprata ir metodai. Kompetencijos sąvokos teoriniai aspektai. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados.

Ištrauka

Šiandieninėje, ypatingai greitai besikeičiančioje, aplinkoje nepakanka turimų organizacijos žinių, kad ji galėtų greitai reaguoti į pokyčius, o jos vadovai priimti sprendimus. Visuomenėje vykstantys ekonominiai ir socialiniai pokyčiai kelia naujus reikalavimus individams ir organizacijai. Atsižvelgiant į spartų technologijų tobulėjimą, informacinės visuomenės plėtrą, iš darbuotojų reikalaujama naujų teorinių, praktinių žinių, ir atitinkamo kvalifikacijos lygio. Darbuotojai, tobulindami savo žinias ir įgūdžius turi realių galimybių padėti savo organizacijai prisitaikyti prie nuolat besikeičiančios aplinkos ir išlikti konkurencingai.
Ši tema tampa vis aktualesnė, kadangi mokymasis yra tiek individo, tiek organizacijos siekis ir egzistavimo būdas. Socialinė, ekonominė ir net kultūrinė sėkminga raida yra neatsiejamos nuo kiekvieno visuomenės nario kompetencijos plėtotės ir augimo. Vis didėja poreikis daugiau žinoti apie palankiausias mokymosi sąlygas ir suprasti tiek organizacijų mokymą, tiek jo pokyčių procesus siekiant padidinti mokymosi efektyvumą (Tubutienė ir Poškutė, 2007)
Suprasdama nuolatinio keitimosi ir mokymosi būtinybę, kiekviena organizacija turi sukurti savą darbuotojų mokymo ir tobulinimosi sistemą, leidžiančią pasirinkti tinkamiausią įgūdžių ir kompetencijų formavimo strategiją ir metodus, turi rūpintis savo darbuotojų ugdymu bei sudaryti sąlygas, kad patys darbuotojai būtų motyvuoti įsitraukti į mokymo procesą.

Šio darbo tikslas – įvertinti darbuotojų mokymą, kaip būtiną kompetencijų tobulinimo sąlygą kelionių agentūroje "Relaturas".
.
Darbo tikslas buvo siekiamas šiais uždaviniais:
1. Išnagrinėti besimokančios organizacijos sampratą;
2. Apibūdinti organizacijos mokymo teorines sampratas ir metodus;
3. Teoriniu aspektu atskleisti kompetencijos sampratą;
4. Atskleisti turizmo organizacijos darbuotojų mokymą ir reikalingų kompetencijų tobulinimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-24
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis114.13 KB
AutoriusSimona
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasFominienė
Švietimo institucijaLietuvos Kūno Kultūros Akademija
FakultetasSporto edukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Darbuotoju mokymas kaip butina kompetenciju tobulinimo salyga kelioniu agentura Relaturas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Lietuvos Kūno Kultūros Akademija / 3 Klasė/kursas
  • Fominienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą