Šperos.lt > Vadyba > Personalo vadyba > Praktikos ataskaita: grybų auginimas ir didmeninė prekyba Danijos įmonėje "St. Restrup Champignon"

Praktikos ataskaita: grybų auginimas ir didmeninė prekyba Danijos įmonėje "St. Restrup Champignon"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės charakteristika. Rinkos situacija, kurioje įmonė veikia. Ekonominė dalis. Vadybos dalis. Organizacijos valdymo schema. Organizacijos struktūros tipas. Horizontalus ir vertikalus darbų pasidalijimas. Įmonės valdymo strategija. Planavimo procesas įmonėje. Naudojamų planų ryšys ir jų sudarymo tvarka. Personalo organizavimo analizė. Darbuotojų sudėties analizė. Darbuotojų kaita per tris paskutiniuosius metus ir jos priežastys. Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas įmonėje. Darbuotojų atestavimo organizavimas. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Vadovaujančių darbuotojų skaičius, jų dalis bendrame įmonės darbuotojų skaičiuje. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai, vadovų ir kitų darbuotojų tarpusavio santykiai. Kokybės laidavimo sistema. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje, marketingo skyriaus atliekamos funkcijos. Tiriamoji veikla įmonėje. Prekės ir paslaugos. Prekių asortimento gylis ir plotis. Asortimento pokyčiai per kelis paskutinius metus. Asortimento vystymo strategija. Atskirų prekių ar paslaugų gyvavimo ciklas. Prekių ar paslaugų kainų politika. Įmonėje taikomi kainų nustatymo metodai. Taikomos nuolaidos. Prekių ar paslaugų pasiskirstymo kanalai, pardavimo vietos. Apibūdinti pardavimų tarpininkus. Komunikacijos procesas įmonėje. Pardavimų rėmimas. Taikomos priemonės ir metodai, jų efektyvumas. Reklaminių kampanijų organizavimas. Tiesioginio marketingo priemonių naudojimas įmonėje. Marketingo plėtros galimybės. Atlikite išsamią SWOT analizę, ypatingą reikšmę skiriant organizacijos vidiniams trūkumams. Remiantis SWOT analizėje nurodytais trūkumais, sudarykite organizacijos problemų sąrašą. Aprašykite įvardintas problemas. Nurodykite, kaip siejasi minėtos problemos viena su kita. Įvardinkite, kas turėtų spręsti susidariusias problemas, nurodant vadovų lygmenį. Išvados ir pasiūlymai. Savo praktinės veiklos vertinimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Praktikos ataskaitos
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 45.88 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą