Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistema UAB "Lintel"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistema UAB "Lintel"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051
Aprašymas

Summary. Įvadas. Besimokančios organizacijos samprata ir ypatumai. Personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistema. Kvalifikacijos poreikio nustatymas ir realizavimas. Kvalifikacijos kėlimo strategijos. Personalo mokymo procesas. Kvalifikacijos kėlimo metodai ir jų taikymas. Kvalifikacijos kėlimo metodai ir principai. Kvalifikacijos kėlimo metodų grupės. Personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistemos ypatumai Lietuvoje. UAB "Lintel" personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistemos analizė. Įmonės charakteristika. Dokumentinė analizė. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė. UAB "Lintel" personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistemos tobulinimo galimybės. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Atgavusi nepriklausomybę Lietuva stengiasi demokratizuoti visuomenę, žengia į rinkos ekonomiką. Šie teigiami poslinkiai reikalauja esminių pakeitimų visose gyvenimo srityse. Didesnių gamtos turtų Lietuvoje nėra, todėl palyginti aukšto išsilavinimo ir kvalifikacijos žmonės – pagrindinis mūsų valstybės turtas.
Įmonių veiklos galutinį rezultatą visada nulemia žmonės. Jei jie noriai bendradarbiauja, siekia bendrų tikslų, sistema visada tobulėja ir visada būna gyvybinga bei klestinti, jei žmogus to nedaro – sistema nyksta. Pasikeitus techninėms ekonominėms, organizacinėms sąlygoms, didėjant konkurencijai, rinka reikalauja vis didesnės personalo kvalifikacijos. Iš esmės išaugo mokymo, kvalifikacijos kėlimo vaidmuo. Tai savo ruožtu turi įtakos kvalifikuoto personalo vertei, kuri nuolat didėja.
Mokymasis ir kvalifikacijos kėlimas naudingas tuo, kad padeda rasti įvairių problemų sprendimus; padidina darbinės veiklos vertę ir darbo našumą; sustiprina darbuotojo pasitikėjimą savo jėgomis; sukuria platesnes perspektyvas karjerai, skatina motyvacijos augimą ir didina lankstumą; garantuoja organizacijos narių reikiamo kvalifikacijos lygio palaikymą.
Savo darbuose kvalifikacijos problemai nemažai dėmesio skyrė ir Lietuvos mokslininkai: Leonienė B., Martinkus B., Sakalas A., Savanevičienė A., Šilingienė V., Vanagas P.
UAB "Lintel" Kauno informacijos ir paslaugų centras. Įdiegusi pažangiausias skambučių ir ryšių su klientais valdymo sistemas bendrovė siūlo savo klientams sudėtingus skambučių ir kontaktų centrų sprendimus, todėl personalo mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas yra ypač aktualus.

Darbo objektas – UAB "Lintel" personalo mokymo ir kvalifikacijos sistema.
Darbo tikslas – išanalizuoti personalo mokymo ir kvalifikacijos sistemą UAB "Lintel" ir pateikti jos tobulinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti"besimokančios organizacijos" sampratą ir ypatumus.
2. Charakterizuoti personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo procesą.
3. Išanalizuoti kvalifikacijos kėlimo metodus, jų taikymą.
4. Apibūdinti personalo mokymo ir kvalifikacijos sistemos ypatumus Lietuvoje.
5. Išanalizuoti ir įvertinti personalo mokymą ir kvalifikacijos kėlimą UAB "Lintel".
6. Pateikti UAB "Lintel" personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistemos tobulinimo kryptis.

Darbo metodai:

1. Mokslinės teorinės literatūros apžvalga ir analizė.
2. Dokumentų analizė.
3. Anketinė apklausa.
4. Interviu metodas.

Darbo praktinis taikymas: pateikti pasiūlymai bus taikomi UAB "Lintel" veikloje.

Nauja organizacinė struktūra gali suteikti darbuotojams naujų ir įdomių galimybių. Tačiau, kita vertus, kai kuriems organizacijoje dirbantiems žmonėms gali iškilti nepriimtinų struktūros keitimo padarinių arba net darbo praradimo grėsmė. (A. Vasiliauskas 2002, p. 344).
Labai svarbu išsiaiškinti, kaip formuojasi kvalifikacijos kėlimo poreikis. Kvalifikaciją visų pirma apsprendžia kvalifikacijos deficitai. Deficitai išaiškinami pagal gamybos, ekonomikos ir vadybos sritis. Rinka reikalauja naujos elgsenos ir gebėjimų. Tai bendradarbiavimo deficitas, lankstumas, mokėjimas dirbti grupėse, konfliktų sprendimo būdai. Svarbu atskirti deficitus, kurie nesunkiai gali būti likviduojami paties darbuotojo darbe. Be to deficito sampratai yra lemiamas pasirenkamasis atskaitos taškas: ar tai atsilikimas nuo šiandieninio lygi, ar tai atsilikimas nuo to lygio, kuris bus reikalingas darbuotojui vėliau, ar tai ateities reikalavimus aplenkiantis lygis.
Tik pastaruoju atveju užtikrinamas mokymo ir kvalifikacijos kėlimo efektyvumas. (Mokymosi visą gyvenimą memorandumas)
Kvalifikacijos kėlimas nagrinėjamas glaudžiai jį siejant su bendruoju ir profesiniu mokymu.

Bendrasis mokymas – tai vidurinės mokyklos, gimnazijos rūpestis. Bendrojo mokymo uždavinys – ugdyti asmenybę, formuojant supratimą apie pasaulį ir suteikti profesiniam mokymuisi reikalingų bazinių žinių.
Bazinis mokymas – tai pagrindinės profesinės kvalifikacijos žinios, kurias suteikia amatų, aukštesniosios mokyklos, kolegijos, institutai ir universitetai. Kiekviena mokykla rengia skirtingos kvalifikacijos specialistus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-31
DalykasPersonalo vadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis48 puslapiai 
Literatūros šaltiniai25 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis186.07 KB
AutoriusJurate
Viso autoriaus darbų27 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasVirginija Piligrimienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Personalo mokymo ir kvalifikacijos kelimo sistema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2007-12-10 IP: 62.80.226.21
    lafa sako

    geras

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 48 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 4 Klasė/kursas
  • Virginija Piligrimienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą