Šperos.lt > Vadyba > Personalo vadyba > Konfliktai organizacijoje, konfliktų valdymas kaip darbuotojų valdymo priemonė

Konfliktai organizacijoje, konfliktų valdymas kaip darbuotojų valdymo priemonė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Kas yra konfliktas. Konfliktų priežastys. Riboti ištekliai. Tarpusavio priklausomybė (darbų sąsajos). Skirtingi tikslai. Pažiūrų ir vertybių skirtumai. Skirtinga elgsena, išsilavinimas, bendravimo stilius. Nepakankama informacija. Persidengiančios padalinių funkcijos. Konfliktų įvairovė. Funkciniai (konstruktyvūs) konfliktai. Disfunkciniai (destruktyvūs) konfliktai. Asmeniniai (vidiniai) konfliktai. K. Lewino konfliktų rūšys. Tarpasmeniniai konfliktai. Asmens ir grupės konfliktai. Tarpgrupiniai konfliktai. Konfliktų simptomai. Konflikto raida. Konflikto raidos etapai. Konflikto modelis. Konfliktų baigties variantai. Konfliktų padariniai. Funkcinio (konstruktyvaus) konflikto padariniai. Disfunkcinio (destruktyvaus) konflikto padariniai. Konfliktų valdymas ir sprendimas. Konflikto valdymo etapai. Struktūriniai metodai. Asmeniniai metodai. Konflikto sprendimo modelis. K. Smith'o ir D. Berg'o požiūris. Išvados. Priedas (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 37 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą