Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Personalo vadyba>Konfliktų valdymas organizacijose
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konfliktų valdymas organizacijose

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Konflikto samprata ir jo rūšys. Konfliktų charakteristika. Konflikto samprata. Konfliktų klasifikacija. Konflikto formos. Konflikto struktūriniai elementai. Konflikto struktūriniai elementai. Konflikto etapai ir fazės. Konflikto eskalacija. Pagrindinės konfliktų priežastys ir atsiradimo sąlygos. Organizacinio konflikto charakteristika. Organizacinis konfliktas. Organizacinių konfliktų ypatybės. Konfliktų organizacijoje priežastys. Konfliktai tarp organizacijos ir darbuotojų. Vadovas kaip konflikto priežastis. Racionalūs ir iracionalūs organizaciniai konfliktai. Konfliktų valdymas. Konfliktų valdymo metodai ir strategijos. Konfliktų valdymas. Vadovavimo stiliai. Sprendimų strategijos. Konfliktų pasekmės. Konfliktų organizacijoje prevencija. Konfliktų prevencija. Jei konfliktas visgi įvyksta. Grupė konflikto metu. Kas vyksta grupėje konfliktų metu. Kas vyksta pasibaigus konfliktui. Išvados.

Ištrauka

Problemos pagrindimas. Išvertus iš lotynų kalbos conflictus – susidūrimas, t.y. priešingų, nesuderinamų tendencijų susidūrimas, sukeliantis stiprius, nemalonius išgyvenimus.
Konfliktai nėra pasaulyje vykstančių procesų išimtis, jie regimi nuolat - per visą žmonijos istoriją. Tai dėsningas visuomenės vystymosi reiškinys. Tačiau konfliktai nėra nuo žmonių nepriklausantis reiškinys. Vis dėlto dauguma žmonių juos vertina neigiamai. Kodėl taip yra? Pirmiausia konfliktai sukelia stiprias emocijas bei nemalonius potyrius. Galvodami apie konfliktus žmonės dažniausiai prisimena pyktį, neviltį, nerimą, neapykantą ir kitus nemalonius jausmus. Be to veikia ir visuomenėje nusistovėjęs požiūris į konfliktus. Konfliktai ir konfliktinis elgesys joje dažnai vertinamas neigiamai. Bet neturėtume pamiršti ir kitos medalio pusės: nepaisant neigiamo krūvio, konfliktai yra pasikeitimų stimulas ir pažangos variklis. Per susidūrimus žmonėms atsiranda galimybė geriau pažinti save ir kitus.
Išsiaiškinus konfliktinių situacijų priežastis bei teisingai jas įvertinus, galima nukreipti naudinga linkme. Svarbu sugebėti valdyti konfliktus. Visi žmonės - asmenybės, bet dirbdami bendrai yra priklausomi vienas nuo kito. Jie gali būti skirtingų ideologinių, politinių, religinių įsitikinimų, skirtingo išsimokslinimo bei išsilavinimo, nevienodo socialinio ar šeimyninio statuso. Visi turi išankstinių nuostatų, tam tikrą požiūrių, vertybių orientaciją. Taigi įgyvendinant organizacijos tikslus kyla nesutarimų ir konfliktų, nes organizacijoje savo pareigas atliekantys žmonės yra priklausomi vienas nuo kito. Kad konfliktai taptų kuriamąja, o ne griaunamąja jėga, kad organizacijai ir jos nariams būtų naudingi - jie turi būti protingai valdomi.
Taigi ar konfliktas yra gėris ar blogis, priklauso nuo to, kaip žmonės elgiasi konfliktinėje situacijoje, kaip sprendžia iškilusias problemas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-05
DalykasPersonalo vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Personalo vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14
Dydis48.06 KB
Autoriussheffield
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAneta Šeibokienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konfliktu valdymas organizacijose [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • Aneta Šeibokienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą